Przewóz Osób Biacomex

Przewoźnik Biacomex S.A., oferujący tanie bilety autobusowe na przewozy międzynarodowe z Polski do Anglii i z Anglii do Polski, dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce BILETY AUTOKAROWE, określa następujące zasady przewozu pasażerów:

1. Dokumentem uprawniającym do przejazdu na wybranej trasie jest ważny bilet autobusowy.
2. Ważność biletu to 180 dni od daty wyjazdu.
3. Do uzyskania zniżki wymagane jest posiadanie odpowiednich dokumentów potwierdzających uprawnienia.
4. Skorzystanie ze zniżki bez wymaganych dokumentów skutkuje koniecznością DOPŁATY do pełnego biletu w autokarze.
5. Podróżujący powinien przybyć na przystanek 15 min. przed planowaną godziną odjazdu.
6. Godzina wyjazdu i przyjazdu może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od operatora.
7. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia niezależne od niego.
8. Przy przekraczaniu granicy wymagane jest posiadanie odpowiednich dokumentów.
9. Wymiaru Bagażu to: 1x 5 kg, 1x25kg (90x75x25)
10. Przewoźnik ma prawo do odmówienia przewozu bagażu niespęłniającego wymiarów z pkt.9 .
11. Odpowiedzialność przewoźnika za bagaż główny wynosi: 1000 zł/os.
12. Przewóz dzieci: do 12 lat – pod opieką osoby dorosłej, 12-16 lat – upoważnienie osoby dorosłej . Anglia i Włochy: do 16 lat – opieka, 16-18 lat – upoważnienie
13. Przewóz zwierząt na pokładach autobusów przewoźnika jest zabroniony.
14. Za zmiany wprowadzone na bilecie oraz datowanie biletu OPEN są pobierane opłaty zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem. Minimalna opłata za zmiany na bilecie poprzez serwis „bilet On-Line” wynosi 10 zł i wynika z Regulaminu Serwisu przewoźnika.
15. Warunki rezygnacji (potrącenia) również są dodatkowo płatne: 0 – 1 dni – 100%, > 1 dzień – 10%
16. Zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić do 30 dni
W przypadku płatności elektronicznych, oprócz zgłoszenia reklamacyjnego na piśmie do Operatora, należy zgłosić ją również na adres reklamacje@voyager.pl w terminie do 14 dni od zaistnienia przyczyny reklamacji. Po tym terminie, Voyager.com nie będzie uczestniczył w procesie reklamacyjnym pomiędzy Pasażerem a Przewoźnikiem.
17. W przypadku przerwania podróży na skutek awarii autobusu i braku możliwości kontynuowania jazdy, przewoźnik jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu.
18. W przypadku zanieczyszczenia autokaru może być pobrana opłata od 100-200 PLN.
UWAGA: Skrócone warunki przewozu nie regulują wszystkich relacji pomiędzy przewoźnikiem a podróżnym.
UWAGA! Kurs może być realizowany przez różnych przewoźników. Wyznacznikiem jest symbol trasy podany na bilecie i na tabliczce za przednią szybą w autobusie. Prosimy aby podróżujący nie oczekiwał wyłącznie na autokar firmy, której bilet zakupił.

Szczegółowe warunki przewozu osób liniami Biacomex znajdują się na stronie przewoźnika.